Jak zacząć robienie filmów? Po prostu zacznij. To nie jest proces, trzeba po prostu zacząć. Nauczenie się tego zajmuje czas, ale jedynym sposobem, żeby to zrobić, jest zacząć filmować. Tak jak ze wszystkim innym – chcesz nauczyć się koszykówki, to bierzesz piłkę do ręki. Chcesz być filmowcem, to weź do ręki jakąkolwiek kamerę, najprawdopodobniej będzie to twój telefon, i kręć. Nadmierne myślenie zabije każdą karierę, która związana jest z twórczością. Musisz po prostu to robić, a nie o tym myśleć.Casey Neistat

Casey Neistat to legenda. Filmowiec, vloger, twórca i youtuber, którego kanał ma ponad 7,5 miliona subskrybentów, a najpopularniejszy materiał blisko 41 mln obejrzeń. Casey w środowisku znany jest między innymi z tego, że cały budżet, który otrzymał od firmy Nike na kampanię reklamową promującą ich hasło „Make it count”, wydał na…10-dniową podróż dookoła świata, którą oczywiście sfilmował, ale w której nie pojawił się żaden z produktów Nike. Z ponad 26 milionami wyświetleń film pozostaje jedną z najpopularniejszych reklam tej firmy.

Historia jest złotem, historia jest królem, wszystko inne służy królowi.
Casey Neistat

Casey jest jedną z tych osób, które warto oglądać i których warto słuchać, zwłaszcza jeśli marzymy o karierze vlogera. Jest mistrzem opowiadania historii i w tym właśnie upatruje źródło swojego ogromnego sukcesu i popularności. W autentyczny i bezpośredni sposób zamienia swoją codzienność w bardzo ciekawą i angażującą narrację. Przez jakiś czas prowadził nawet daily vloga – udostępniając nowy film każdego dnia. Według niego nie mają znaczenia sprzęt, styl, technika, podejście czy metoda – liczy się tylko historia, którą chcemy się podzielić, to, czy porusza i skłania do myślenia nas samych oraz czy poruszy naszych odbiorców. Jeśli dodamy do tego dostęp do internetu i smartfon, niczego więcej jako twórcy nie potrzebujemy.

.PL

Zuzia i Andrzej Treneiro z Treneiro Vlog dopiero się rozkręcają. Kategoria treści, którą tworzą, czyli Travel i Event, nie jest prosta, jednak na ich kanale regularnie przybywa subskrybentów, a ich najpopularniejszy film ma już ponad 2 miliony obejrzeń! Nie chodzi o to, że fajny jest skok na bungee, że fajny jest lot helikopterem czy jeżdżenie w puchu w Alpach – fajne jest przekraczanie swoich granic, pójście krok dalej – mówi Zuzia. I oboje żyją w myśl tej zasady, a vlog motywuje ich do podejmowania nowych wyzwań, poszukiwania nowych doświadczeń i wychodzenia poza swoją strefę komfortu.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ