“Dzisiaj zaczynamy coś nowego” pisze  Elliot Schrage, wiceprzewodniczący ds. Polityki publicznej i komunikacji w Facebooku.

I kontynuuje:

“Coraz więcej naszego życia dzieje się online, a technologie cyfrowe transformują to, w jaki sposób żyjemy. Stajemy naprzeciw nowym wyzwaniom – związanych z tym jak najlepiej zabezpieczać naszą prywatność, czym jest wolność ekspresji, jaka jest przyszłość dziennikarstwa na całym świecie”

Portal, który zrzesza obecnie blisko 2 miliardy ludzi, to coś więcej niż platforma do dzielenia się swoimi zdjęciami i statusami. Dlatego w ramach swoich działań  Facebook zadaje pytania i poszukuje odpowiedzi razem z osobami zaangażowanymi w tworzenie tego serwisu, oraz współpracującymi instytucjami, uczelniami, ekspertami i think tankami. Teraz otwiera przestrzeń do dyskusji  i zaprasza do niej również swoich użytkowników. To przestrzeń, w której nie tylko dowiemy się co stoi za niektórymi z decyzji FB, ale również będziemy mogli zgłaszać tematy, które powinny zostać zaadresowane, oraz proponować rozwiązania, kierunki rozwoju, swoje przemyślenia. Nowa inicjatywa nazywa się Hard Questions, pisać można na adres: hardquestions@fb.com.

1275272_10101026493146301_791186452_o
https://www.facebook.com/zuck
A oto kilka tematów, nad którymi FB obecnie pracuje:
  • Czy media społecznościowe wspierają demokrację?
  • Kto powinien decydować o tym, co jest nieprawdziwą informacją, a co jest kontrowersyjną wypowiedzi polityczną?
  • Jak media społecznościowe mogą powstrzymywać terrorystów przed rozpowszechnianiem propagandy online?
  • Co powinno się stać z tożsamością online osoby po jej śmierci?
  • Jak bardzo agresywne powinny być media społecznościowe w swoim monitorowaniu i usuwaniu kontrowersyjnych treści? Kto decyduje, co jest kontrowersyjne w globalnej społeczności, gdzie obowiązują różnorodne normy kulturowe?

Możesz być częścią tych poszukiwań. Więcej informacji: https://newsroom.fb.com/news/category/hard-questions/

 

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułWydrukuj sobie śniadanie
Następny artykułStart-up start now

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ